BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 3, 2009

吸血魔

盖满荆棘的坟墓
地上爬满攀藤的植物
苍穹乌云徐徐密布
阳光无论如何也找不到能射进古堡的角度
从窗边遼望
费尽力气我也看不到回家的路
一起床就哭
企图用眼泪麻痹我的痛苦
盼望神能怜悯我的伤处

连镜子都照不出我的憔悴
可能前生犯下滔天大罪
今世注定要当嗜血的傀儡
影子也不在我后面跟随
剩下的只有孤独与我共醉

2 comments:

Wei Han said...

sometimes it is out of own personal decision, whether you want to walk out or hide inside the old castle.

said...

true..haha, exactly bt not many ppl will have da courage to make da decision